16 Eylül 2007 Pazar

Kırımdan fotoğraflar

4 yorum:

Adsız dedi ki...

tekrardan ben :)) burayıda yeni gördüm bayıldım resimlere tam benlik ne güzel korumuşlar tarihi binalarını cok resim vardır sende onlarıda yayınla ALLAHA EMANET OL hayırlı ramazanlar k.i.b.

sakrep dedi ki...

ANAM SEN NE ZAMAN KIRIMA GITTIN,KIS OTURSANA BIRAZ SEYININ USTUNE :)) HEP OKUMUSTUM COK GUZEL OLDUGUN GERCEKTEN KIRIM BIZE BENZIYO KALSAGLICAKLA OPTUM .

Adsız dedi ki...

merhabalar kubra abla.nihayet uzun sureden sonra sayfani ziyaret edebildim.degisiklikler muhtesem.cok aktif bir sayfan var masallah:)kirima bayildim.fotografcin cok usta,guzel kareleri iyi yakaliyor.ingiltereden goruntu istersen elimde bolca var.paylasiriz olmazsa:)insallah perili ev,saadet yuvasina bir an once donusur.son halini heyecanla bekliyorum.herkese sevgiler selamlar...

Hatice Kübra dedi ki...

selam

blogumu ziyaret ettiğiniz için teşekürler...:=)

hevuşka... sagolasınn daha çook resim var yayınlanıcak

sema...:)) kırıma gitmedim ben ayoll..

hilaal ...sagoll sende seninde nothigham'dan lonnradan fotoğraflarını bekliorum ..